Jag drar nu

Då var det äntligen dags! Vi styr bilen packad till bristningsgränsen och med hästsläpet bakom ner mot Skåne för att möta dagar av husjobb, nöjesparkjobb och lantlivet.
Det kan hända att uppdateringen blir sådär de närmsta dagarna tills vi kommit i ordning i vårt sommarboende, men efter det ska det rulla på bättre än någonsin! (Nu vet jag att jag lovar för mycket igen)
Det ska bli roligt att få träffa "Farbror Brun" - Pippis sommarsällskap som jag inte vet vad han heter egentligen, men jag gick ju hela sommaren och kallade Ragnhild för Ponnyn och Kahleesa för Skimmeln så det känns inte så noga ändå.
Kringlan och Figge har blivit superkompisar den senaste tiden så jag är lite rädd att Kungen ska sakna sin huskatt i sommar. Men morfar har ju också en katt, även om hon är rätt skeptisk till min vildsinta lejonkanin.
Resetrion

Skriv en kommentar