Mycket att göra

Imorgon är jag ledig och det är så mycket jag vill göra! Sätta upp hinder (vilket innebär att såga ner granar, ta bort kvistarna och helst måla lite), reka efter ridvägar i Fyledalen, röja på ridstigarna i skogen, tvätta väggarna i stallet och måla fönster i huset. Jag kommer med all säkerhet behöva välja bort några saker.
Jag skulle kunna börja röja i skogen, ta och måla fönster sen när jag är lite trött i kroppen, rida pållen efter det och på eftermiddagen gå en lång promenad i Fyledalen och märka ut en ridväg på något sätt. Hela stället är ett virrvarr av skogsvägar.
Fyledalen

Kommentarer

Joanna

2014-06-26 - 16:01:33
det där trädet ser ut som att det skulle kunna ta tag i en med sina barkiga armar och slingra sig runt en tills man dör. Läskigt
Svar: Och ändå vågade jag gå där helt själv, jag är så modig alltså!
Ellen

Skriv en kommentar