Spyfärdig

Jag har suttit vid datorn hela dagen. bokstavligen talat, och nu känner jag mest för att kräkas på tangentbordet. Stackars bloggen orkar jag alltså inte med så jag slänger in en länk och tramsig update här.
Efter en liten vilopaus och eventuellt en middag ska jag traska bort till stallet och se över min springare. Jag hoppas att hon mår bättre idag och rör sig rent i alla gångarter. Om inte så stryker jag oss från dressyrtävlingen på fredag och så får det ta den tiden det tar helt enkelt.
Det som känns tråkigast med den här sträckningen eller vad det kan vara är att det inte blir någon hoppning. Vi som äntligen hade börjat komma ikapp lite. Inte mycket att göra.
Sommarsällskapet blev abrupt ändrat på grund av försäljning och en tragisk hälta. Istället för sin BFF Ponnyn får Pippiluren en äldre stor valack som kompis på betet. Så kan det gå, men det blir säkert bra (:
Här finns bilderna från gårdagens fälttävlan, tyvärr blev kvalitén sämre när jag laddade upp dem.
Eco Foto

Skriv en kommentar