65%

Alltså finaste Pikachu!
Så lydig och samarbetsvillig att det finns ju inte ord för den härliga känslan. Hon vet när det gäller! ;)
Kom ihåg att ställa klockan till sommartid men däremot ställde jag mitt alarm fel. Satt nere i köket i godan ro och tittade på köksklockan som inte var ändrad och fick fullkomlig panik när pappa poängterade detta. Istället för en och en halv timme i stallet som planerat så blev det en halvtimme. Så typiskt mig.. Men som tur var kom världens bästa mamma och räddade mig så jag satt upp den tid som jag hade planerat ändå.
Mjuk och snäll häst och fint väder, bättre kunde inte dagen bli!
På framridningen satt alla galoppfattningar bättre än någonsin men inne på banan fick jag en knäpp och lutade mig framåt i vänsterfattningen och den blev såklart kass. Pippi lyckades rädda situationen ändå.
Tydligen kunde jag inte programmet haha och gjorde båda fattningarna och en igångsättning till trav alldeles för tidigt vilket såklart drog ner poängen. Men jag är så nöjd och glad så det spelar ingen roll!
Bara att vara glad över att detta var en träningstävling så jag vet det till nästa gång när det blir allvar.
Bilder på de andra ekipagen kommer upp i veckan (:

Kommentarer

Mikxki

2014-03-30 - 20:45:53
Riktigt fina bilder :)
Svar: Tack så mycket! (:
Ellen

Ebba

2014-03-30 - 20:50:17
Tror att jag har blivit kär i din häst, iaf sånna här dagar! ;)
Svar: haha ja inte mig emot att det är just tävlingsdagar hon skärper till sig på ;)
Ellen

Denise

2014-03-30 - 21:36:43
Kul att det gick så bra! :D
Svar: Tack! Ja jag är himla glad! (:
Ellen

Josefine

2014-03-30 - 21:55:40
Duktiga ni!! Ska bli så kul att följa er på bohuscupen :) hoppas programmet satt sig då ;)
Svar: Tack!! Haha ja jag får ta och öva lite mer ordentligt, har ridit fel tillräckligt i mina dar
Ellen

Skriv en kommentar