Inget att ta tag i

Dagen började med att jag såg ett inslag på TV om personer med problemet att de skjuter upp saker. Jag kände mig oerhört träffad och beslutade mig för att ta tag i något idag. Men först somnade jag på soffan och vaknade för 20 minuter sedan.
Problemet med dagen är att det inte finns så värst mycket att ta tag i.. Jag ska ringa till Inet där vi köpte min dator och be om koden för att kunna installera officepaketet. Vad kan jag mer hitta på? Telefonräkningen behöver inte betalas förrän nästa månad och jag har slut på pengar nu så det går ändå inte, mitt rum är städat, skoluppgifter klara och huset ska jag städa imorgon eftersom det är torsdag då.
Nej, något som behöver göras måste jag ju kunna hitta. I annat fall tar jag och gör mig den bästa lunchen någonsin. Kan bli svårt utan att riktigt ha något sammanhängande i kylen, frysen eller skafferiet. Vilken utmaning, det ska jag göra!
I brist på annat fick det bli en bild på mig och Joppe. Han är saknad som attan den lille prinsen

Kommentarer

Tess

2014-03-19 - 12:55:14
Superfin bild! :) Kram
Svar: Tack! (:
Ellen

Skriv en kommentar