Julledag

Idag har jag varit med min Julle!
Vi har varit i stallet och där filmade hon, så jag kommer bjuda på video imorgon eller i början av veckan (: Sedan gick vi hem och lagade godaste middagen någonsin! Herregud vilken matkoma alltså. Det var nog på riktigt det godaste jag någonsin lagat. Ska ta och dela med mig av det här någon dag.
Imorgon tänkte jag ta och hitta på något kul att få upp på bloggen. Däremellan ska jag städa huset och hoppa hade jag tänkt mig.
Ska också mocka hos Roger åt Astrid *Note to self!*
Nu är jag så sömnig att ni anar inte! Ska bara lägga mig i min mjuka säng och sova allt vad jag orkar tills jag vaknar.
Godnatt världen!
Min Julle:

Kommentarer

Irma

2014-03-22 - 22:51:55
Sv; Ja de är verkligen kul att tömköra, men oj vad trött man blir ;)
Det tar lite tid innan man kommer in i det, ge inte upp!
Ja det är jätte kul att få den chansen och hjälpen framförallt :)
Måste bara säga, vilken grymt fin header du har! Kram
Svar: Jag tror att jag ska försöka gå på någon clinic eller kurs så man får bra hjälp i starten. Tack så mycket! (:
Ellen

Skriv en kommentar