Lingondressyr

Idag är det Lingondressyr i stallet!
Motsvarighet till Blåbärshoppning som är Pay&Jump främst för barn så alltså är Lingondressyr Pay&Ride främst för barn men vi andra får också vara med.
Jag och Pippi ska ta Lätt C programmet eftersom jag inte vågar försöka lära mig något annat än det som är i Bohuscupen (Div III) för då kommer det att bli fel.
Jag får inte glömma att ta med mig:
  • Ridbyxor
  • Kavaj
  • Shortchaps
  • Handskar
  • Pengar
  • Kamera
Man skulle kunna satsa pengar på vilket av dessa jag kommer lämna hemma.
Jag hoppas på kavajen om något.
Bästa kompisarna i stallet. Astrid är den med två ben och röd väst.

Kommentarer

Susanna

2014-03-30 - 20:16:56
Fick du ingen plats på GFRK trots våra två avbokningar? Tråkigt! Men kul att det gick bra idag ändå :-)
Vilken klubb är det du rider för?
Svar: Nej tyvärr, det var nog väldigt många som hade anmält sig. Askims Fältrittklubb, själv då? (:
Ellen

Susanna

2014-04-01 - 21:20:11
Vi står i Torslanda, men rider för Billdals RK. Så då är vi ju klubbgrannar :-)
Svar: Ja det är vi ju då, vad kul!
Ellen

Susanna

2014-04-01 - 22:13:53
Jag skall dock erkänna att jag aldrig varit hos er. Står ni uppstallade där?
Svar: Japp! Askims Ridhus. Ett toppenbra stall där vi delar anläggningen med ridskolan och det funkar bra (: Lite trångt i ridhuset ibland på vintern men resten av året kan vi njuta av enorm paddock, gräsbanor och ridslinga. Helt grymt härlig stämning i stallet!

Läste om Ert veterinärbesök. Hoppas att det inte är något allvarligt och att hon repar sig helt och hållet. Har också varit med om mystisk hälta och lång vila.. :/
Ellen

Skriv en kommentar