Pay & Ride, men var?

Igår fick jag ett mail från GFRK att deras Pay & Ride på söndag tyvärr var full men att de återkommer om någon avanmäler sig. Jag meddelade Julle som rider lektion där och lömskt sa hon att hon skulle se till att någon avanmäler sig. Med risk för att hennes onda planer går i stöpet har jag anmält mig till hemmaklubbens Lingondressyr som också är den 30e.
Tanken var ju egentligen att träna på att åka iväg men om det inte går så rider jag ju gärna för en domare hemma istället. Så vi får se hur det blir.
Första omgången av Bohuscupen går ju som vanligt hos oss på AFRK så jag har rätt så gott om tid på mig att åka iväg på andra tävlingar innan omgång 2 på Årekärr som är någon gång i maj.
Göteborgs har även en Pay & Ride den 27 april, kanske åker vi på den men det beror på när vi kommer hem från Skåne med Pippi. Men vi vill helt enkelt försöka skaffa oss lite erfarenhet och rutin.
 

Kommentarer

Susanna

2014-03-25 - 20:02:41
Jag och min medryttare kommer att avanmäla oss till GFRKs pay'n'ride. Du får ta våra platser :-)
Svar: Jaha, vad synd.. Men jag hoppas att jag är först i kön då (:
Ellen

i s a b e l l a w l

2014-03-26 - 08:25:47
svar: ja, det är supermysigt! Så härligt att titta på också!! :)

Theresia

2014-03-26 - 09:26:16
Så fin header! :)
Svar: Tack så mycket!
Ellen

Skriv en kommentar