Potatisinlägg

Idag känner jag mig lite som en potatis med magkatarr. Det är ju inte den känslan man väljer om det finns andra att välja på (om de andra inte är helt fruktansvärda). En vilodag för mig och min springare var tanken från början idag så det känns ju rätt skönt ändå att inte behöva prestera fysiskt. Mycket känslor här.
Jag ska gå igenom alla bilder från gårdagens dressyr och skicka dem till folk som har bett om det. Sedan ska resterande tas bort för annars kommer de att ligga och skräpa i min dator till den dag jorden går under.
Förresten! Tack för de fina kommentarerna på inlägget om min och Pippis ritt igår. Vad snälla alla är!
Nu tränar vi lite extra noga och med mer motivation inför Bohuscupen (:
Det här inlägget har ju ingen vidare struktur och skulle mycket väl kunna vara skrivet av en potatis.

Skriv en kommentar