Torka

Trots det ihärdiga regnet är det tydligen dags för bloggtorka. Lite dåligt med händelser just nu skulle jag tro. Eller egentligen inte men jag tycker för tillfället bättre om att leva livet än att skriva om det. Men bloggen har jag inte tröttnat på, så oroa er inte.
Sådant som händer mig i veckan (antar att ni biter på naglarna av spänning nu):
Ska se till att anmäla mig och Pikachu till den där programridningen som är på Kristihimmelsfärdsdagen, så jag måste sätta över pengar på mitt TDB-konto ASAP. Ska även ta och anmäla oss till finalen i Bohuscupen, vi kommer förmodligen inte att rida som lag i lagklassen men ytterligare en tävling för att skaffa oss den där omtalade rutinen.
Imorgon blir det jobb i hästsportbutiken, det var ett tag sedan sist så det ska bli roligt. Jobb även på torsdag men då kvällstid i stan. På fredag ska jag fira världens bästa Julle som fyller år (imorgon) och det ska yttra sig på något trevligt, ännu obestämt, vis.
Till helgen far jag och mamma till Skåne för att måla och sånt där, tänker inte ens antyda på att jag ska jobba på min sadelkammare för det har ju aldrig blivit så i slutändan hittills..
Otroligt spännande vecka som ni ser, knappt så man vågar titta.
Förhoppningsvis kommer inspirationen till mig genom en dröm eller något men tills dess får ni hålla er an aning.
Ha det bra!

Skriv en kommentar