Nere

Några inlägg i veckan var det ja.. jo men visst. Sorry för den fruktansvärt dåliga uppdateringen, jag ska försöka kompensera det hela lite en dag.
Just nu känner jag mig rätt nere över att jag åker tillbaka med Pippi till Göteborg nästa helg. Plötsligt så var vår förlängda sommar slut liksom. Allra tråkigast är det att jag kommer sakna FB något oerhört. Jag vet inte riktigt vad det är med den där stora, bruna, knotiga bajsmaskinen som gör att man blir totalförälskad i honom men något är det. Vi hade en fin stund i Fyledalens lövskog i morse och jag grät nästan (men bara nästan) en skvätt vid tanken på den korta tid jag har kvar med honom. Han finns ju kvar till nästa år men det är ändå inte kul.
Är väl egentligen lite låg över lag för att vi ska åka hem snart, men i ärlighetens namn vore inte ett ridhus fel under regniga dagar. Eller åtminstone en upplys ridbana.

Kommentarer

Anonym

2014-11-08 - 22:09:24
Du är så välkommen hem!!:)
Svar: Det känns bra! (:
Ellen

Skriv en kommentar