Sorry hästbloggen

Förlåt för att jag övergav dig för ett tag, förlåt för att jag hade tankar på att huvudsakligen ägna mig åt en annan blogg, förlåt för att jag tog dig för givet. Nu ska jag göra om och göra rätt.
Den nya bloggen får absolut vara kvar. Där kan jag få utlopp för sådant som händer utanför stallet och kunna få överdriva till tusen och näst intill ljuga. Det lämpar sig liksom inte här. Skulle ni vilja läsa om sådant trams får ni gå in på mittkungarike.blogg.se och ta del av den biten av mitt liv.
Men den här lilla bloggen ska inte lämnas i skymundan på grund av den nya. Jag ska försöka blogga på som vanligt (tidigare) men endast hålla mig till hästrelaterade grejer. Mer eller mindre åtminstone. Nu ska jag bättra mig!
En av de allra första bilderna som jag la upp på den här bloggen. Jag och världens bästa Joppe efter vår sista tävling.
 

Skriv en kommentar