Ostressig

Godmorgon peeps 'n pals!
Idag är sista dagen som jag ska (kan/får) jobba på min hemtenta. Kan vara första gången i mitt liv som jag känner mig rätt lugn med att hinna skicka in ett arbete i tid.
Det finns dock en liten irriterande sak med hemuppgifter.. Man måste hela tiden referera till kurslitteraturen i sina svar på frågorna. Varför duger det inte att skriva "Jag har bara skumläst allt men jag är så jävla klyftig att jag kan svara korrekt på frågan ändå"? Det är inte lätt att vara överbegåvad.
När denna börda är över ska jag leva livet genom att rida båda mina pållar, diska och städa. Nervkittlande!
Jag ska även börja pilla lite på min nya bloggidé som är allt annat än spektakulär men möjligen något som jag kommer att trivas betydligt bättre i och därmed leverera alldeles prima innehåll. Den som lever får se (jag vill att ni tar det som ett mordhot).

Skriv en kommentar