Ridning i dimman

Jag är en såndär oansvarig en som latar till det mitt på dagen och allra helst vill sova i flera timmar. Men i soluppgången och skymningen är jag med i spelet igen och då får helt enkelt hästarna hänga på.
Igår kväll när dimman började lägga sig till ro i sänkorna runt stallet och fruktodlingarna tog jag och FB oss ett par härliga galopper mellan raderna med äppelträd och i morse när världen var alldeles disig och vit gav jag och Pippi oss ut på en liten trevlig skogstur.
Sjukt härligt att ha det gjort på morgonen och på kvällen är jag oftast ganska pigg så då är det verkligen inget besvär i att rida ännu en häst.

Kommentarer

mor

2014-09-03 - 17:41:56
Vojjne vojjne, hur ska det gå med studierna?
Svar: Åt helsike
Ellen

Anna

2014-09-03 - 17:44:37
Gud vad fint! Soluppgång är verkligen den finaste tiden på dagen. Men jag kommer aldrig upp så tidigt... :( Vaknar du av dig själv då?
Svar: Ja, verkligen hur härligt som helst att vara ute i naturen då! Jag behöver ställa klockan men har inte svårt för att stiga upp (:
Ellen

Skriv en kommentar