VM's förödelse

Ryttar-VM förstör min dag helt! Jag har massor att göra men sändningarna är så bra att de tar med hela tävlingen, då måste man ju sitta vid tvn hela dagen. Jag som skulle sätta upp staket och skura stallväggar och grejer. Ibland har man det inte lätt alltså.
Nu i pausen passar jag på att redigera några bilder från vår fälttävlan som en ryttare bett om att få se för att eventuellt köpa. Alltid kul när någon hör av sig!
I och med detta ska jag försöka mig på att fixa en duglig hemsida att ha som portfolio till mina bilder. Tänkte försöka bli lite seriös med fotograferandet. Kanske inte stenseriös, men liksom lite mjukare barkseriös.
 

Kommentarer

Ebba

2014-09-02 - 16:38:37
Haha kan meddela att du inte är ensam om detta i-landsproblem idag.. 7 h senare och klassen är inte slut än liksom

Skriv en kommentar