Hej där

Har tyvärr ingen bloggmotivation alls just nu. Det känns som att jag har gått in i någon höst/vinter-depp men jag kan inte riktigt tro det. För det första har jag absolut inget emot den mörka tiden på året, fina höstlöv, snö och min födelsedag; hallå liksom! För det andra så har jag en grym resa att se fram emot och innan det ska jag färga mitt hår en en kul färg, varför deppa då? Egentligen ser jag ju också fram emot att åka hem, lite i alla fall. Träffa vänner och sånt (jag rabblade ju upp allt det här i förra inlägget)
Dagarna kvar till söndag känns så meningslösa på något vis. Det känns inte värt att påbörja något för jag ska ju snart hem, jag bryr mig inte om att anstränga mig och ta tag i saker. Pippi går lite på halvfart för jag kan inte rida ut i skogen (någon jävel har dumpat en bil som vi inte kommer förbi) och fältet är för blött för att göra något vettigt på. Så hon rids lite sådär varannan dag för "vi ska ju ändå hem snart så jag tar itu med det då". Usch vad jag är lat.
Men trots denna deppiga lathet lovar jag er ett blogginlägg imorgon med många bilder!

Skriv en kommentar